14 desembre 2022
Les empreses nàutiques de Torroella de Montgrí i l’Estartit fan un balanç molt positiu del global de la temporada . En el marc del Saló Nàutic de Barcelona i el Saló Boot & Fun de Berlín es va fer balanç d’una temporada turística en la qual s’ha arribat a les xifres prè-pandèmiques.
Els Salons i Fires Nàutiques són un aparador important del sector , on es poden veure les principals novetats, especialment en embarcacions i materials nàutics o infraestructures portuàries, però també permet establir contacte amb agents, entitats, empreses o mitjans de comunicació especialitzats.
El sector nàutic és un dels més rellevants en l’àmbit turístic a Torroella de Montgrí i l’Estartit, destinació on es poden practicar tota mena d’esports nàutics, adaptats a totes les edats i nivells i dins l’entorn immillorable del parc natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter.
Torroella de Montgrí y L’Estartit: un sinfín de experiencias
Renovada i ampliada la cartelleria informativa als punts més emblemàtics del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Renovem el distintiu com a destinació turística intel·ligent adherida al programa DTI
Segueix-nos a les xarxes