19 gener 2023
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha rebut el segell que acredita la Destinació Torroella de Montgrí-Estartit-Illes Medes com a adherida als Destins Turístics Intel·ligents (DTI).
L’entrega s’ha fet en el marc de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), després d’un procés en el qual s’ha examinat si el municipi compleix amb els requisits i indicadors per ser admès en aquesta xarxa.
La Regidora de Destinació Turística, Dúnia Oliveras, i la tècnica responsable de la gestió de l’adhesió, Marta Vilavedra, han rebut el distintiu de mans del President de Seggittur, Enrique Martínez; i del Subdirector General de Cooperació i Competitivitat Turística del Govern Espanyol, Felix de Paz García.
La regidora de Turisme Dúnia Oliveras ha agraït la Implicació de totes les àrees de l’Ajuntament per la gestió de la validació de tots els indicadors.
A Fitur, els representants de l’Ajuntament han participats en diferents actes i presentacions de la Fira.
NOTÍCIES RELACIONADES
Torroella de Montgrí i l’Estartit s’acrediten com a Destinació Turística Intel·ligent (28-09-2022)
ENLLAÇOS D’INTERÈS
Perfil de Torroella de Montgrí al web dels DTI
La platja de la Fonollera acull la primera posta de tortuga careta de la temporada a Catalunya
Torroella de Montgrí presenta una Festa Major de Sant Genís que converteix els carrers en el gran punt de trobada de la vila
El Festival Vadart torna aquest cap de setmana a la Punta del Molinet amb música, art i enologia davant les Illes Medes
Segueix-nos a les xarxes