22 de juliol 2022
L’Àrea de Gestió Costanera de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha creat una enquesta en línia per tal de copsar l’opinió de les persones usuàries sobre l’estat de les platges i treballar per millorar els seus serveis. L’enquesta es fa cada estiu i està en català, anglès, francès i castellà.
El format és el de preguntes tancades amb multipció, on l’1 és ‘molt deficient’ i el 5 ‘molt bé’. Es pregunta sobre la qualitat de l’aigua i la sorra, els serveis de la platja, el personal que s’en cuida, la senyalització o la netedat entre d’altres. I al final hi ha un espai obert perquè les persones usuàries facin comentaris o suggerències si ho desitgen.
La franja litoral del municipi té una longitud de 15 quilòmetres, dels quals 5,4 són de platja.
Torroella de Montgrí i l’Estartit celebraran la revetlla de Sant Joan amb música, foc i tradició
VIAJAR - Torroella de Montgrí y L’Estartit: un sinfín de experiencias
12 pequeñas e idílicas lagunas costeras en España (imprescindible prismáticos): La Pletera, la laguna desurbanizada de Torroella de Montgrí (Girona)
Segueix-nos a les xarxes