10 maig 2023
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha instal·lat dos bancs amb electricitat per a carregar dispositius electrònics a Torroella de Montgrí i a l’Estartit.
Un dels bancs s’ha instal·lat a l’Estació d’Autobusos de Torroella de Montgrí mentre que l’altre s’ha col·locat davant l’Oficina de Turisme de l’Estartit.
Aquest nou mobiliari urbà del municipi va equipat amb panell solar que dóna servei a quatre preses d’USB i dues preses de càrrega per contacte. Permet carregar dispositius electrònics com mòbils i tauletes i disposa d’un sistema de seguretat que desconnecta l’electricitat en cas de sobrecàrrega. També té una franja de llum automàtica que s’obre a la nit.
El mobiliari l’ha instal·lat l’empresa Magourban en el marc del Pla de Sostenibilitat Turística que s’està desenvolupant a Torroella de Montgrí i l’Estartit. Forma part de l’actuació 1.2 de Millora del paisatge urbà del municipi.
El Festival Vadart torna aquest cap de setmana a la Punta del Molinet amb música, art i enologia davant les Illes Medes
L'Àrea de Gestió Costanera i platges posa en marxa una enquesta de satisfacció de les platges
Torroella de Montgrí i l’Estartit enceten l’estiu amb un Sant Joan ple de música, foc, tradició i mesures especials de mobilitat
Segueix-nos a les xarxes