22 d'abril 2022
Torna el Primavera Activa amb activitats esportives gratuïtes a l’aire lliure i aptes per a tothom.
Durant diversos caps de setmana de maig i juny es podrà gaudir de sessions de ioga a la platja, iniciació a la marxa aquàtica o ioga en família.
Pel que fa al ioga, aquest es farà entre 10h i 11h a la platja del Ter Vell. Es practicaran tècniques corporals, de respiració i de meditació els dissabtes 14 i 28 de maig i 18 i 25 de juny. Específicament pel públic familiar s’ha programat una sessió entre les 11h i les 12h el dissabte 25 de juny.
En relació a la marxa aquàtica, aquesta s’ha programat els diumenges 22 i 29 de maig i 12 i 19 de juny entre les 10h i les 11.30h. Es tracta d’un esport practicat en grup i que consisteix en caminar per zones poc profundes del mar. El punt de sortida és a Agroruralsuf, al carrer salines 16 de l’Estartit.
Totes les activtats són gratuïtes però requereixen reserva prèvia a info@visitestartit.com, el 972751910 o per whatsaap al 649 435 805.
Torroella de Montgrí i l’Estartit celebraran la revetlla de Sant Joan amb música, foc i tradició
VIAJAR - Torroella de Montgrí y L’Estartit: un sinfín de experiencias
12 pequeñas e idílicas lagunas costeras en España (imprescindible prismáticos): La Pletera, la laguna desurbanizada de Torroella de Montgrí (Girona)
Segueix-nos a les xarxes