26 setembre 2025
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha anunciat que el proper 29 de setembre de 2025 s’iniciaran les obres de construcció de la nova plataforma d’accés a la zona de bany del Molinet.
El projecte contempla la instal·lació d’una rampa de formigó que conduirà fins a una plataforma amb l’objectiu de facilitar l’entrada a l’aigua de nedadors experimentats i submarinistes a la zona de les Lloses, situada al costat del dic de recer.
Aquesta actuació s’inclou dins el Pla de Sostenibilitat Turística de Torroella de Montgrí i l’Estartit i té una durada prevista de dos mesos i mig aproximadament. Durant aquest període, hi haurà moviment de pedres de gran tonatge i descàrrega de material al Passeig del Molinet.
Les obres s’han programat expressament després de la temporada alta i de la Fira de Pirates i Corsaris de les Illes Medes, amb la voluntat de reduir al màxim les afectacions i finalitzar-les abans d’acabar l’any 2025.
La platja de la Fonollera acull la primera posta de tortuga careta de la temporada a Catalunya
Torroella de Montgrí presenta una Festa Major de Sant Genís que converteix els carrers en el gran punt de trobada de la vila
El Festival Vadart torna aquest cap de setmana a la Punta del Molinet amb música, art i enologia davant les Illes Medes
Segueix-nos a les xarxes