11 de març 2022
Un submarinista al fons marí de les Illes Medes
Quatre centres de busseig de l’Estartit assisteixen al Saló del busseig de París , que des d’aquest divendres i fins el 14 de març reuneix les empreses i organitzacions més destacades del sector.
Aquest certamen s’havia de celebrar el passat mes de gener però degut a la pandèmia de Covid es va retrassar fins a principis de març.
L’Estartit acull cada any milers de submarinistes que gaudeixen del fons marí de les Illes Medes, un dels més rics d’Europa, però també de la gastronomia, el comerç, el territori i tot el que ofereix la destinació Torroella-Estartit-Illes Medes.
Aquest esdeveniment, on s’hi troben clientela, clubs i agrupacions que planifiquen les seves sortides per fer immersió, és un dels grans aparadors mundials del sector i una finestra al mercat francès, un dels més importants per Torroella i l’Estartit.
Les empreses Costa Brava Divers, Diving Les Illes, Medaqua, i Xaloc Diving Center han estat presents a la fira parisenca amb CostaBravaSub i el Patronat de Turisme Costa Brava-Girona
Torroella de Montgrí i l’Estartit celebraran la revetlla de Sant Joan amb música, foc i tradició
VIAJAR - Torroella de Montgrí y L’Estartit: un sinfín de experiencias
12 pequeñas e idílicas lagunas costeras en España (imprescindible prismáticos): La Pletera, la laguna desurbanizada de Torroella de Montgrí (Girona)
Segueix-nos a les xarxes