24 novembre 2022
La Destinació Torroella de Montgrí-Estartit-Illes Medes ha participat en el Kids Innovation Fest que s’ha celebrat aquest dijous a Lloret de Mar i a on a través del Patronat de Turisme Costa Brava Girona s’ha presentat l’oferta de la Costa Brava en matèria de turisme familiar.
Es tracta de la cinquena edició d’aquest esdeveniment anual del sector del turisme familiar on es debat sobre la situació del mercat i les seves tendències de futur. Està organitzat per Kids Clúster, un conglomerat d’empreses i institucions públiques que agrupa més de 60 entitats privades i públiques i 18.000 professionals del sector del turisme familiar.
El programa d’activitats ha tingut xerrades sobre les tendències que defineixen el model de negoci del sector, tallers de gamificació per a professionals del món del turisme, ‘networking’, presentació de productes destinats a infants i famílies i debats sobre el futur del turisme familiar entre d’altres.
Torroella de Montgrí i l’Estartit és una destinació de turisme familiar des del 2008 quan va aconseguir el segell expedit per Turisme de Catalunya. Un segell que reconeix els municipis o zones turístiques catalanes que tenen una oferta d’allotjament i restauració adaptades a les necessitats de les famílies, amb una gran varietat de propostes d’oci i entreteniment.
Torroella de Montgrí i l’Estartit opten a millor destí de platja d’Espanya als premis de National Geographic
Dos càmpings de Torroella de Montgrí i l’Estartit, distingits amb prestigiosos guardons internacionals
La destinació Torroella de Montgrí – l’Estartit i el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter es promocionen a la fira Vakantiebeurs d’Utrecht
Segueix-nos a les xarxes