L’excel·lència dels càmpings de Torroella de Montgrí i l’Estartit ha estat reconeguda un cop més per dues de les associacions automobilístiques més prestigioses d’Europa, l’ADAC d’Alemanya i l’ANWB dels Països Baixos.
L’ADAC, la principal entitat automobilística d’Europa amb més de 21 milions de socis, ha atorgat la màxima distinció de 5 estrelles als càmpings Les Medes (l’Estartit) i Delfín Verde (Torroella de Montgrí), consolidant-los com referents del campisme de qualitat a la Costa Brava.
D’altra banda, l’ANWB, amb 4,8 milions d’usuaris als Països Baixos, ha distingit Les Medes com un dels seus “Top Càmpings 2025”, una de les més altes distincions per als establiments que destaquen per la seva qualitat, serveis i compromís amb l’experiència del client.
Els càmpings de la Costa Brava, entre els millors d’Europa
Els càmpings catalans han tingut un gran protagonisme en aquests guardons, especialment els de les Comarques Gironines, que han obtingut 13 nominacions a nivell nacional, de les quals 8 corresponen a la Costa Brava. Aquest èxit reforça la posició de la regió com una de les destinacions més atractives per als amants del càmping i el turisme a l’aire lliure.
Amb aquests reconeixements, Torroella de Montgrí i l’Estartit es consoliden com una destinació de primer nivell per als campistes europeus, especialment per als mercats alemany i neerlandès, que tenen una llarga tradició de turisme en càmpings i caravanes.
Una aposta per la qualitat, la sostenibilitat i la innovació en serveis que continua fent de la destinació un referent del campisme al sud d’Europa.